Vedd fel velünk a kapcsolatot, segítünk! • +36 (30) 37 38 706

Ingatlan marketing BLOG

Ezért tévedsz, ha úgy gondolod, nincs szükséged marketingre
Megosztás

Ezért tévedsz, ha úgy gondolod, nincs szükséged marketingre

Megmutatjuk azt, miért fontos a marketingtámogatás az ingatlanosok számára, és hogyan kezdd el felépíteni saját kampányodat.

Szinte minden szakmára igaz, hogy a piac egyre telítettebb. Szinte napról napra lépnek be az új szereplők, ez pedig egyre inkább kiélezett piaci versenyt eredményez. Nincs ez másképp az ingatlanosok körében sem, hiszen egyre többen fedezik fel a lakáspiacban rejlő lehetőségeket.

Sokan azonban még mindig úgy gondolják, hogy "a jó bornak nem kell cégér", és elég minőségi szolgáltatást nyújtani ahhoz, hogy az ember alig bírja bejegyezni az ügyfeleket a naptárba. A valóság azonban ennél sokkal kiábrándítóbb.

Most megmutatjuk neked azt, hogy miért fontos ingatlanosként időt és energiát fektetned a marketingbe, hogyan kezdhetsz bele egy saját kampány felépítésébe és hogyan emelkedhetsz ki te is a konkurencia tengeréből.

A bizalom nem épül ki magától

Az első ok, amiért ingatlanosként szükséged van a marketingre, az nem más, mint a márkaépítés. Egy jól ismerősen csengő szlogen vagy egy sokszor látott logó ugyanis már önmagában csodákra képes. Bizalmat ébreszt az emberekben és arra ösztönzi őket, hogy a vizuálisan kevésbé erős, kevesebb helyen megjelenő konkurencia helyett téged válasszanak. Ennek oka pedig rendkívül egyszerű.

A potenciális ügyfelek sokkal jobban megbíznak egy cégben vagy egy vállalkozóban, ha korábban már találkoztak vele, hiszen ez azt sugallja számukra, hogy jól végzi a munkáját és sokan dolgoznak vele együtt. Éppen ezért, ha úgy gondolod, hogy a brandépítés felesleges dolog, gondold újra, és kezdj el egy olyan, magabiztos arculatot tervezni, mely a jövőben stabil alapot jelent majd online marketingtevékenységednek.

A hirdetőoldalak zsúfoltak

Mint ahogy azt a bevezetőben említettük, az ingatlanos szakma hazánkban is egyre telítettebb. Ez a telítettség pedig egyre erősebb piaci versenyt eredményez, amit mi sem mutat jobban, mint a hirdetőoldalak telítettsége. Ahhoz, hogy egy hirdetés mindig a toppon legyen, rengeteg időt és energiát kell egy ingatlanosnak befektetnie. Ezt az időt pedig azzal is tölthetné, hogy új ügyfeleket fogadjon.

Szerencsére azonban ma már vannak olyan online marketingeszközök, melyek segítenek abban, hogy automatizáld a hirdetések kezelését. Az Ingatlanszoftver segítségével például olyan marketing eszközöket használhatsz, melyekkel egész biztosan kitűnhetsz a tömegből és eredményesebbek lesznek az értékesítéseid! Többek közt lehetővé teszi az automatizált párosítások létrehozását, a folyamatos hirdetésfigyelést és hirdetések ingatlanportálokra való áttöltését is lényegesen egyszerűbb feladattá teszi.

Az emberek lusták

Sajnos alapvetően igaz az, hogy az emberek lusták. Sem idejük, sem pedig kedvük nincs arra, hogy kilépjenek a komfortzónájukból. Ez pedig azt jelenti, hogy ha jó ingatlanost keresnek, nem fognak túlzottan mélyre ásni. Megejtenek egy Google keresést, és azok közül a cégek közül választanak majd, akik a találati lista első vagy második oldalán megjelennek.

Éppen ezért fontos, hogy jó legyen az online marketinged. Egy jól optimalizált, saját weboldal segíthet abban, hogy minél előkelőbb helyre kerülj a Google eredményei közt, így rengeteg olyan érdeklődőt tudsz majd bevonzani, akikből néhány kattintás után potenciális ügyfelek lehetnek. Ehhez azonban arra lesz szükséged, hogy elébe menj a dolgoknak, és időt fektess egy saját weboldal létrehozásába és optimalizálásába, melyben az Ingatlanszoftver.hu szintén segítségedre lehet!

A Google nem kegyelmez

Ahhoz, hogy egy vállalkozásra minél többen és minél egyszerűbben találjanak rá a neten, elkerülhetetlen a megfelelő online marketing. Már csak azért is, mert a netezők kiindulópontjaként szolgáló Google nem a két szép szemünk alapján rangsorol. Algoritmusai kegyetlenül szelektálnak, és azokat a cégeket helyezik előtérbe, akiknek a neve minél több, releváns tartalomban szerepel, és a lehető legjobban képben vannak a keresőoptimalizálással.

Éppen ezért, ha szeretnéd, hogy a potenciális ügyfelek ne csak a listaoldalakon, de a Google-ben is rád találhassanak, mindenképp időt és energiát kell fordítanod az online marketingre, és lehetőleg egy jól felépített, saját weboldalt is érdemes létrehoznod.

« Vissza