Hatékony ingatlanos remarketing: megmutatjuk, hogyan csináld
Megmutatjuk, mit jelent a remarketing és melyek a leghatékonyabb eszközei, melyeket ingatlanosként is használhatsz!
A remarketing az egyik legnagyobb megtérülést hozó marketinges megoldás, melyet ingatlanosként is hatékonyan alkalmazhatsz. Éppen ezért, ha még nincs saját stratégiád, itt az ideje annak, hogy belevágj a kidolgozásába!
De mit is jelent egész pontosan a remarketing, melyek a leghatékonyabb eszközei és hogyan alkalmazhatod saját vállalkozásod népszerűsítésére? Most megmutatjuk neked!
Mit jelent a remarketing?
A remarketing (vagy retargeting) lényege, hogy hirdetéseiddel azokat az embereket célozhatod meg, akik korábban jártak már a honlapodon, azonban nem feltétlenül vásároltak, iratkoztak fel hírleveledre vagy léptek veled kapcsolatba. A remarketing egyik népszerű eszköze a marketingcélú e-mail, de napjainkban már több olyan platform is elérhető, melyekre hatékonyan építheted fel saját remarketing stratégiádat.
Elsőre talán nem is gondolnád, de a remarketing az egyik legnagyobb megtérülést hozó marketinges megoldás. Ennek legfőbb oka, hogy a vásárlói folyamat általában több lépésből áll. A legtöbbekben először csak az érdeklődés ébred fel egy bizonyos szolgáltatás iránt, ám nem akarnak vagy nem mernek azonnal igénybe venni egy szolgáltatást, vagy megvásárolni egy terméket.
A remarketing segít a vágykeltésben és emlékzteti őket arra, hogy hatékony megoldást kínálhatsz problémáikra, ennek hatására pedig vissza fognak térni hozzád. Legalábbis egy nagy százalékuk egész biztos, hogy igen. Éppen ezért érdemes neked is időt és energiát szentelned a remarketinge, ha hatékonyan szeretnéd növelni bevételeidet.
A remarketing nagy előnye tehát hogy nem kell kitalálnod, hogy kik azok, akiket érdekelnek az ajánlataid. Ha már jártak a honlapodon és megtekintettek egy ajánlatot, hatékonyan célozhatod meg őket.
Hogyan működik a remarketing és melyek a leghatékonyabb eszközei?
Ahhoz, hogy a remarketing hatékonyan működjön, weboldaladba be kell illesztened pár kódot, ami ezt lehetővé teszi. Ezek gyűjtik be a látogatók információit és építenek belőlük olyan listákat, melyek lehetővé teszik a hatékony célzást az adott hirdetési rendszerekben.
Ha hatékony remarketing kampányt szeretnél indítani, a legjobb megoldást a Google és a Facebook jelentik, hiszen ezen platformok hirdetési rendszere tudja kezelni ezeket a kódokat. Így, ha vannak remarketing listáid, akkor azokat is meg tudod célozni hirdetésekkel a Google és a Facebook felületén létrehozott hirdetésekkel.
Sőt, ami a legjobb, hogy a Google és a Facebook remarketing hirdetések egymással párhuzamosan is használhatók és erősíthetik egymás eredményeit. Külön stratégiákat hozhatsz létre a korábbi aktív ügyfelek, vagy az oldalt elhagyók, vagy épp a visszatérő látogatók számára is, ilyen módon pedig egészen komplex megoldásokat építhetsz a különböző platformokon alkalmazott remarketing hirdetések segítségével.
A remarketing elmaradhatatlan alappillére: a saját weboldala
Ahogyan a fentebb leírtakból láthatod, a remarketing egy egyszerű, mégis hatékony megoldás annak érdekében, hogy új ügyfeleket szerezhess. Ahhoz azonban, hogy működhessen, elkerülhetetlen, hogy saját weboldallal rendelkezz, melyre te vagy épp fejlesztőd beépíthetitek a remarketing hirdetések létrehozásához szükséges kódokat.
Abban az esetben tehát, ha még nem rendelkezel saját honlappal, az első lépés ennek létrehozása. Ebben segítségedre lesz az Ingatlanszoftver, mely rengeteg hasznos funkciója mellett azt is lehetővé teszi, hogy szupergyors, modern és esztétikus weboldalad lehessen, mellyel egyrészt kiemelkedhetsz a konkurencia tengeréből, másrészt pedig a Google vagy a Facebook rendszeréből is ráirányíthatod a létrehozott remarketing hirdetéseket!