Virtuális séta: a modern ingatlanos egyik leghatékonyabb eszköze
Megmutatjuk, mit jelent a virtuális séta és hogyan használhatja egy ingatlanos annak érdekében, hogy kiemelkedjen a konkurencia tengeréből.
A technológia fejlődése rengeteg olyan dolgot hozott magával, mely az elmúlt évtizedekben még kézzelfoghatatlannak vagy elképzelhetetlennek tűnt. Ilyen például a virtuális valóság, melyet a szórakoztatóipar mellett egyre több iparág használ marketingcélokra.
Manapság már rengeteg olyan eszköz létezik ugyanis, mely online keretek közt is lehetővé teszi, hogy a vásárlóknak, fogyasztóknak, ügyfeleknek saját számítógépük vagy okoseszközük előtt is olyan élményben legyen része, mintha csak jelen lennének egy bemutatóteremben vagy egy eladó ingatlan belső terében.
A virtuális séta egy tökéletes marketingeszköz, melyben rengeteg lehetőség rejlik, egyelőre mégis nagyon kevesen merik használni. Most mutatunk néhány okot, hogy ingatlanosként miért érdemes alkalmaznod, és azt is, hogyan teheted ezt meg a legegyszerűbben.
Mit jelent a virtuális séta?
A virtuális séta egy olyan megoldás, melynek segítségével úgy tudunk bemutatni egy adott helyet, hogy a látogatónak személyesen kellene ott lennie. A felhasználók kurzor vagy érintőképernyő segítségével körbenézhetnek a virtuális térben, estenként interakcióba is léphetnek bizonyos tárgyakkal. Ezt az élményt több, egymással összekötött panorámakép teszi lehetővé.
A technológia segítségével egy olyan virtuális teret alakíthatunk ki, mely az egyszerű fotóknál sokkal teljesebb, élethűbb, interaktívabb élményt kínál. Nem meglepő tehát, hogy a virtuális sétát rengeteg üzlet, múzeum és egyéb intézmény alkalmazza, és a koronavírus-járvány ideje alatti lezárások során rendkívül népszerűvé vált, hiszen lehetővé tette, hogy anélkül látogassunk el kiállításokra vagy épp tekintsünk meg megvásárolni kívánt lakásokat, hogy személyesen jelen kellene lennünk a helyszínen.
Miért jó a virtuális séta?
A virtuális séta rengeteg előnnyel rendelkezik, mind az ingatlanos vállalkozások, mind ügyfeleik számára. Egyrészt az egyszerű fotókhoz képest a panorámaképek segítségével összeállított virtuális tér segít abban, hogy bemutasd egy adott ingatlan valódi értékét. Látható és megtapasztalható legyen a szobák elhelyezkedése, mérete, az adott lakás vagy egyéb épület kialakítása és megjelenése.
A potenciális vásárlók online megtekinthetik, körbejárhatják a szobákat. A 360 fokos bejárhatóság segítségével pedig maguk fedezhetik fel a ház minden helyiségét, ami tökéletes képet ad számukra arról, hogy milyen a kiszemelt ingatlan valójában.
Ez mindkét fél számára segít abban, hogy időt és energiát spóroljon, hiszen az ügyfeleknek nem kell olyan ingatlan megtekintése miatt utazniuk, ami valójában nem felelne meg az elvárásaiknak, az ingatlanosnak pedig valóban csak a komoly érdeklődőket kell fogadnia és személyesen körbevezetnie.
Arról már nem is beszélve, hogy a virtuális séta igazán különleges felhasználói élményt kínál. Ez rendkívül fontos, hiszen a piacon egyre több az ingatlanos vállalkozás, így ma már meglehetősen nehéz kitűnni a piaci versenyből.
Hogyan lehet saját virtuális sétád, gyorsan és egyszerűen?
Ha te is szeretnél kiemelkedni a konkurencia tömegéből és meggyőzni az ügyfeleket, egy egyedi weboldal már alapvető követelménynek számít, azonban érdemes olyan, kreatív megoldásokon is elgondolkodnod, mint a virtuális séta.
Ez az eszköz ugyanis olyan, különleges élményt nyújt az érdeklődők számára, melyet jelenleg kevés vállalkozás kínál. Éppen ezért, ha valami igazán érdekes és különleges dologgal szeretnél kitűnni a tömegből, érdemes egy próbát tenned vele. Egy virtuális séta létrehozásához ma már elég egy okoseszköz és egy ingyenes alkalmazás is, mely segít az egyedi, látványos élmény megteremtésében!